Nationale Park en jarig - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Nationale Park en jarig - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Nationale Park en jarig

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

13 November 2011 | Nieuw Zeeland, Paihia

Donderdagochtend vertrokken naar het Nationale Park, na weer eens wat gedoe met de Straybus (plots om 07.30uur vertrokken in plaats van 09.00 uur, maar gelukkig wel gered). Op vrijdag de Tongariro Crossing gedaan, wat echt fantastisch was. Zie ook de foto's. Onder andere langs Mt. Doom (Lord of the Rings) gelopen. Het was erg mooi en het weer was echt fantastisch! Gisteren was vooral een uitrustdag waarbij ik veel heb gelezen. Vandaag dus mijn verjaardag gehad. Gek om hier te 'vieren'. Gelukkig wisten een paar meiden het wel en ben ik nog wel gefeliciteerd. Verder nog een poging gedaan om cake te bakken, maar dat is niet echt gelukt (geen weegschaal dus lastig schatten en de oven was niet al te best). Morgen stap ik in de bus naar Wellington, van waaruit ik op dinsdag naar het Zuidereiland zal vertrekken.

• 13 November 2011 - 11:15

Helga:

Hoi Aline,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Van je moeder gehoord over je reis en het bijbehorende verslag. Erg leuk om je zo te kunnen volgen.
    Geniet van vandaag en van de rest van je avontuur!
    Hartelijke groeten uit Sommelsdijk

• 13 November 2011 - 13:30

Harma:

Hallo Aline,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag raar om dit zo ver weg te vieren.
    Veel plezier nog op je verdere tocht.
    Groetjes ook van Kees en Steven.

• 13 November 2011 - 14:21

Nico.:

Hallo Aline,
    Je kent me niet maar ik ken wel je ouders van New-wine afgelopen zomer.
    Ik heb van je reis gehoord en volg je op je tocht, heel ondernemend hoor!
    Gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag en veel succes met het vervolg van je avontuur. Hartelijke groet uit Spijkenisse

• 13 November 2011 - 18:50

JanWijnand/Annelies:

He ALine,
    Voor jou: Alsnog van harte gefeliciteerd, hier was je nog jarig geweest, maar daar heb je het al achter de rug.
    Fantastisch om al die belevenissen van jou te lezen. Nog 47 dagen las ik. Geniet er volop van.
    Groetjes ook van Sanne, Jaco en Allard.

• 13 November 2011 - 20:24

Simone:

Hey lieve jarige (hier nog wel),

Wel handig die foto's. Ik zie nu dat je mijn wandelschoenen wel hebt meegenomen! Ik snapte er al niets van waar die waren gebleven. Maar wel leuk dat ze aan de andere kant vande aardbol rondzwerven! Het ziet er aardig koud uit op die berg! Wie zitten er allemaal in the A-team???
    Wat leuk al de reacties voor je verjaardag! Ook de groeten van de Kiewietjes Almere. Ik ben naar de doop van Els geweest. Gave dienst.
    Liefs, mams

• 14 November 2011 - 10:27

Opa En Oma De Wit:

Lieve kleindochter

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.We bidden je een nieuw levens jaar toe.wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.In de afgelopen weken heb je al heel wat gezien en geniet je enorm. We vinden het ook heel leuk dat we je kunnen volgen op je reis.
    Nog geen heimee naar Amsterdam?
    Nog een goede reis toegewenst en de hartelijke groeten van Opa en Oma

• 15 November 2011 - 03:49

Aline:

Bedankt voor al jullie felicitaties. Het was een prima dag. The A-team was gewoon een leuk grapje. Het is handig om voor de zekerheid met een groepje te wandelen (stel dat er wat gebeurd) en daarvan begonnen drie namen met een A en een met een T.

• 15 November 2011 - 03:49

Aline:

• 15 November 2011 - 08:22

Hélène Van Der Woerd:

Ha die Aline,

Ik wil je nog van harte feliciteren met je verjaardag, beter laat dan nooit! Wat een mooie uitzicht heb je daar,super. Geniet er weer van, Ik vind het leuk om je te volgen. Groeten van de woerden.

• 15 November 2011 - 09:52

Kiewieten Almere:

hoi Aline,
    nog van harte gefeliciteerd met je ver, jaardag!
    een beetje laat maar toch..
    We hopen je vanaf nu te volgen en zullen eerst bij lezen.
    Veel liefs en tot horens, oom JH en tante Corrie

• 15 November 2011 - 13:44

Lisa:

Hoi Aline,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Raar he om die zo ver weg te vieren en met vreemden. Wat een mooie foto's. Wat grappig dat je de schoenen van je mmoeder mee hebt. Die meiden zijn ook allemaal hetzelfde effe bij mams in de kast kijken of je er iets van je gading bij zit.
    Geniet van je mooie avontuurlijke reis.

Groetjes Lisa