Laatste bericht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

19 December 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik heb besloten dat dit mijn laatste bericht is. Over 1,5 week vlieg ik alweer terug. Misschien dat ik nog wel wat foto's van de laatste weken online zal zetten, maar dat zien jullie vanzelf wel.

Inmiddels ben ik dus alweer terug in Auckland. Gek om weer bij het beginpunt te zijn, maar gelukkig heb ik nog 1,5 week om te genieten. Toch voelde het verlaten van het zuidereiland al een beetje als het einde van mijn reis, omdat ik dat toch mooier vind dan het noordereiland. De komende 1,5 week wordt vooral veel relaxen. Morgen verlaat ik Auckland gelijk weer en vertrek ik naar de Coromandel voor een middagje Hot Water Beach. Woensdag reis ik naar Hamilton. Dat is verder geen interessante stad, maar ik blijf daar omdat het de makkelijkste plek is om naar Matamata te reizen en daar zal ik donderdag Hobbiton bezoeken. Ben benieuwd hoe de Hobbit-huisjes eruit zien in het echt. Vrijdag vertrek ik naar Raglan en daar blijf ik 5 dagen. Ik heb al een hostel geboekt en ze mailden al met het plan van kerst (het is trouwens heel nederlands om een tweede kerstdag te hebben, kwam ik een paar dagen geleden achter). 's Ochtends gaan we surfen, dan lekker uitgebreid met z'n allen lunchen en vervolgens secret santa met cadeautjes onder de 10 dollar die we zelf hebben gekocht. Iedereen is verplicht rond kerst ook 3 nachten minstens te blijven. Dus volgens mij worden dat wel leuke dagen in dat hostel en zal ik daar vast ook wel wat leuke mensen ontmoeten. Dat is eigenlijk al het einde van mijn reis, want volgende week woensdag de 28e trek ik terug naar Auckland om vanuit daar donderdagochtend naar het vliegveld af te reizen en aan de lange vlucht naar Amsterdam te beginnen.

Ik heb inmiddels het studie-verhaal behoorlijk van mij afgezet en ben nog lekker aan het genieten hier. Ik hoop wel dat het weer nog even wat beter gaat worden, want nadat ik de afgelopen twee maanden vrijwel steeds zon heb gehad, was de laatste week erg grijs. Gelukkig zat ik de afgelopen week veel in de bus dus was het niet heel erg, maar als ik 5 dagen in Raglan zit wil ik toch wel even echt zomer zien hier!

Vanmiddag in Auckland heb ik al een souvenir voor mijzelf gekocht: een trui van de Rugby World Cup 2011 die nu afgeprijsd was. Verwacht dat ik wel een goede trui nodig heb als ik terug kom in het koude Nederland.

Tot snel allemaal en ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van mijn schrijven en foto's!

  • 19 December 2011 - 10:37

    Dick&Marloes:

    Groot gelijk dat je nog even gaat genieten!
    Alvast een goede reis terug en tot ziens in 2012!
    Bij deze voor jou en iedereen die dit leest de allerbeste wensen voor 2012 :-)
    Groetjes van ons.

  • 19 December 2011 - 19:47

    Leonie:

    Dat heb ik zeker!

    xxx

  • 20 December 2011 - 12:51

    Lisa:

    Hallo Aline,

    Ik heb zeker genoten van je verslagen. Ik wacht de foto's af. Geniet nog maar flink deze laatste week. Het is wel een hele bijzondere kerst voor je in het verre land. Fijne kerst en een goede reis terug!!
    Groetjes, Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2012

Veilig terug

19 December 2011

Laatste bericht

15 December 2011

kort bericht

10 December 2011

Ten zuiden van Queenstown

01 December 2011

Wandeltochten
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 28630

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: