Nationale Park en jarig - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Nationale Park en jarig - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Nationale Park en jarig

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

22 November 2011 | Nieuw Zeeland, Paihia

Donderdagochtend vertrokken naar het Nationale Park, na weer eens wat gedoe met de Straybus (plots om 07.30uur vertrokken in plaats van 09.00 uur, maar gelukkig wel gered). Op vrijdag de Tongariro Crossing gedaan, wat echt fantastisch was. Zie ook de foto's. Onder andere langs Mt. Doom (Lord of the Rings) gelopen. Het was erg mooi en het weer was echt fantastisch! Gisteren was vooral een uitrustdag waarbij ik veel heb gelezen. Vandaag dus mijn verjaardag gehad. Gek om hier te 'vieren'. Gelukkig wisten een paar meiden het wel en ben ik nog wel gefeliciteerd. Verder nog een poging gedaan om cake te bakken, maar dat is niet echt gelukt (geen weegschaal dus lastig schatten en de oven was niet al te best). Morgen stap ik in de bus naar Wellington, van waaruit ik op dinsdag naar het Zuidereiland zal vertrekken.

  • 21 November 2011 - 20:26

    Simone:

    Hey lieverd, ik heb dit verslag al gelezen. Komt er een nieuw verhaal?
    Ik ben benieuwd hoe het met je is!
    Al ruim een week geleden dat we elkaar hebben gesproken!

    Liefs,
    mams

  • 21 November 2011 - 21:29

    Aline:

    Er ging iets mis waardoor deze dubbel ging, maar er is een nieuw verslag. @mams Ik heb je sms gelezen, so you know.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2012

Veilig terug

19 December 2011

Laatste bericht

15 December 2011

kort bericht

10 December 2011

Ten zuiden van Queenstown

01 December 2011

Wandeltochten
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 28688

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: