Ten zuiden van Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Ten zuiden van Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Ten zuiden van Queenstown

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

10 December 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Inmiddels weer terug in Queenstown, maar tussendoor heb ik het zuiden eens goed bezocht. Ik heb 5 dagen op Stewart Island doorgebracht (zonder een Kiwi te zien, wat daar het best mogelijk is in heel NZ), waarvan ik 3 dagen de Rakiura Track heb gelopen. Was weer erg geslaagd. Niet zo mooi als de 5 dagen track de week ervoor overigens. Vrijdag vertrokken naar Milford Sound. Dat was wel echt een van de meest spectaculaire dagen van mijn hele reis denk ik. Enorme hoge, steile bergen en een prachtige zonnige dag. Het beste is om de foto's te laten zien. Ik zal proberen wat te uploaden, maar ik heb die dag 200 foto's gemaakt, dus eigenlijk moet je ze gewoon een keer bekijken als ik terug ben. Morgenochtend op naar Mount Cook (waar ik een paar dagen weer niet bereikbaar ben op mobiel) en donderdag naar Christchurch, waar ik misschien blijf om naar Dunedin af te reizen, anders gelijk door naar Kaikoura. Vanaf Kaikoura wordt het eigenlijk weer terug reizen naar het noorden en zal ik het prachtige zuidereiland verlaten. Ik moet zeggen dat het zuiden toch wel mooier is dan het noorden. Het noorden is ook mooi en lekker om de laatste 2 weken door te brengen (hopelijk aan het strand), maar ik ben toch meer fan van de fantastische bergen op het zuidereiland.

  • 11 December 2011 - 18:18

    Simone En Anton:

    Lieve dochter,

    Mooi om te lezen dat je nog steeds veel onderneemt en geniet. We wensen je nog een paar mooie laatste weken toe en zien uit naar je terugkomst in Nederland.
    Het tijdverschil blijkt toch wel lastig, waardoor het skypen steeds niet wil lukken. Misschien lukt het nog een keer voordat je terugkomt.

    Liefs mams en paps

  • 13 December 2011 - 13:00

    Arne Jan Kiewiet:

    heey pluisje,

    alles nog goed in NZ?
    zit er heel erg vet uit allemaal ^^ zou graag met je ruilen maar ja gaat een beetje lastig als ik net op de opleiding zit :P
    Binnenkort skype?
    misschien wel zo verstandig om een afspraak te maken (en niet op vrijdag, is niet zo makkelijk voor mij :P).
    nou ik spreek je binnenkort wel.

    groetjes AJ

  • 14 December 2011 - 14:50

    Lisa Griffioen:

    Ha Aline,

    Wat ben je lekker actief bezig en wat een leuke verhalen. Geniet nog maar even deze laatste paar weken. Ben je na de kerst weer thuis? Zal wel raar zijn om terug te moeten, want je raakt natuurlijk niet uitgekeken op dat mooie land.

    groetjes en geniet er nog maar goed van.

    Lisa

  • 14 December 2011 - 15:46

    Tante Corrie:

    Vanmorgen in de stromende regen op weg naar een cursus in Nunspeet, net terug, met overigens droog weer, lees ik weer je verslag.Fijn dat jij beter weer hebt je steeds zo geniet; leuk om steeds te lezen.
    Nog fijne tijd en tot horens/ziens...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2012

Veilig terug

19 December 2011

Laatste bericht

15 December 2011

kort bericht

10 December 2011

Ten zuiden van Queenstown

01 December 2011

Wandeltochten
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 28628

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: