Paihia (2) - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Paihia (2) - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Paihia (2)

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

29 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Paihia

Ik ben lekker een paar dagen in Paihia gebleven. Vrijdag eigenlijk vooral gelezen en vandaag een in totaal 5 uur durende wandeltocht naar de Haruru Falls, wat erg mooi was. Morgenochtend nog even vrij af, maar dan doe ik het mooi rustig aan (benen zijn flink vermoeid, omdat ik vrijdag was gaan hardlopen). 's Middags vertrek ik naar Auckland, waar ik een dag moet wachten voordat ik dinsdagmorgen naar Raglan kan vertrekken. (Dat is dus het nadeel van zo'n busticket, het kan zijn dat je een dagje moet wachten). Niet zoveel bijzonders te vermelden dus, maar dan weten jullie een beetje waar ik de komende dagen ga zijn.

  • 29 Oktober 2011 - 08:04

    Alieke:

    Aline!
    Jij bent daar en ik hier, gek!
    Hopelijk geniet je veel en vaak! Kort stukkie dir keer idd, maar met de best regelmatige updates hebben we volgens mij niks te klagen....

    Ik nog 4 nachtjes slapen...en dan?? Yeah!!
    Het wordt heel leuk, veel dingen zijn geregeld nu!

  • 29 Oktober 2011 - 08:50

    Leonie:

    Ha Aline,

    Fijn om je berichtjes te lezen. Weer een beetje bijgekomen inmiddels van het hardlopen? Ik ken jou, jij loopt meteen een flink stuk (dat opbouwen van lopen en rennen is niet echt iets voor jou ;)).
    Geniet ervan! Leuk was dat skypen van de week trouwens!

    Liefs Leo

  • 30 Oktober 2011 - 11:49

    Simone En Anton:

    Hey lieve dochter,

    wandelen en hardlopen. dat is wel een beetje veel van het goede! We zijn net terug van het familieweekend en hebben wel een flink stuk gewandeld. Maar daarna nog hardlopen is geen optie hoor! Enne....een hond? Dat kan echt niet!
    Zeker van Jeannette! Leuk dat je weer foto's erop hebt gezet. Kunnen we ook een beetje zien hoe het daar uitziet. Wordt het weer nog beter de komende tijd? Het wordt toch zomer?
    Het tijdverschil is inmidddels 12 uur, dat rekent weer wat gemakkelijker.
    Nou, geniet maar weer verder, gaan wij wel bikkelen!
    Liefs.

  • 02 November 2011 - 10:42

    Wim En Lisa:

    Hallo Aline,

    Gaaf dat je van zo dichtbij dolfijnen hebt gespot. Erg mooie foto's, dan hebben we een indruk van al het moois wat je daar ziet. Geniet van la het moois en we blijven je volgen.
    lieve groeten,

    W en L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2012

Veilig terug

19 December 2011

Laatste bericht

15 December 2011

kort bericht

10 December 2011

Ten zuiden van Queenstown

01 December 2011

Wandeltochten
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 28563

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: