Veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

04 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Mijn eerste dag zit er op. Vanmorgen om iets na 6 (lokale tijd) aangekomen op het vliegveld van Kuala Lumpur. Zat precies naast de juiste persoon. Af en toe wat gepraat en uiteindelijk bleek deze zakenman vlak bij mij een hotel te hebben en mocht ik mee in de taxi (de baas betaalde toch wel).Dat was een snel en prettig ritje naar het hostel. Van daaruit direct maar Kuala Lumpur ingedoken, dat nachtje geen nachtrust leek prima mee te vallen. Op de Kuala Lumpur Toren geweest (soort grote euromast) en toen door naar de Petronas Towers. Met een Iranier die hier studeert een kopje koffie gedronken, vervolgens verder gelopen. Uiteindelijk toch nog even liggen slapen (jetlag kwam toch aanzetten), lekker gegeten en verder in de buurt rondgelopen. Zojuist collega geneeskundestudent gesproken en over 10 minuten op weg om met de zakenman van eerder en een paar van zijn collega's even een biertje te doen in de Golden Triangle. De komende twee dagen nog KL en daarna denk ik naar een reservaat voor olifanten, kun je met ze zwemmen, om daarna door te gaan naar het grootste nationale park. Jullie horen het (hopelijk) wel weer. Foto's doe ik morgen of de dag erna wel even als dat hier lukt.

P.s.: Het heeft hier vanmiddag flink geregend en dat blijft de komende middagen zo dus om met mooi weer dingen te doen, moet ik er helaas vroeg uit. Verder wel prima weer, 32 graden en gelukkig geen zon, nog wel erg plakkerig weer.

  • 04 Oktober 2011 - 17:46

    Simone Kiewiet:

    Ha lieve dochter,

    Fijn dat je heelhuids bent aangekomen daar! Ik las je smsje vanmorgen pas om half 8. Toen had je er dus al een halve dag opzitten. Wat leuk dat je nu al mensen bent tegengekomen om gezellige dingen mee te doen. Het is vast geweldig om daar te zijn. Arne Jan had nog even op internet gekeken naar Maleisië en heeft nu ook de wens om daar heen te gaan. Waarschijnlijk wordt dat nog sterker als jij terug komt met je foto's en verhalen.
    Ik merk nu al dat je geniet. Heerlijk voor je! Handig zo'n reisverslag, ik hoop dat je er veel gaat maken!

    Liefs, mams

  • 04 Oktober 2011 - 19:29

    Hélène Van Der Woerd:

    Ha nicht,

    fijn dat je een goede reis hebt gehad en ook goed om te horen dat je de goede contacten legt. Is altijd handig. Klinkt goed hoor, zwemmen met olifanten. We zien uit naar je foto's. Geniet ervan, groeten de Woerden

  • 05 Oktober 2011 - 06:33

    Simone Kiewiet:

    Hoi,

    Ik kreeg via mijn collega nog een mailtje van zijn zus uit Nieuw Zeeland. Ik mail het hierbij maar even aan je door, wellicht is het handig om er nog wat mee te doen.

    "Over je collega’s dochter. Als die aan komt op een vrijdag zaterdag of zondag dan ben ik wel in Auckland en dan is ze meer dan welkom en als het echt pet weer is dan ben ik ook niet in Taupo, dus laat het me weten, misschien komt het allemaal wel goed uit. Weet niet of ze en auto gaat kopen of openbaar vervoer, we kunnen met haar naar een privé auto markt gaan die is op zondag morgens of anders kennen wel een paar zaken met redelijk geprijsde. Of op de bus of trein zetten. 24 Oktober is de maandag een algemene vrije dag. Als ze zeker van wil zijn met warm weer, kan ze het beste eerst naar het noorden gaan trekken.
    We zitten ook alweer een week in de zomertijd. Dus 11 uur verschil. 12 uur verschil als jullie naar wintertijd gaan".

    Tjuus, mams


  • 05 Oktober 2011 - 08:48

    Leonie & Marloes:

    Hey A.I.!
    we concluderen nu al dat we je nooit alleen op pad hadden moeten laten gaan. Zijn er ook vrouwen daar waar je iets mee onderneemt? Klinkt iig heel erg leuk, met al die contacten. En over dat reservaat voor olifanten, enerverend.. Mocht je het zwemmen om financiële redenen niet zien zitten, zet het anders maar op wiebetaaltwat. Buitenkans!

    Veel liefs en voortaan wel even je was op hangen als je weg gaat..:)

    Leo en Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Maleisië

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2011

Aangekomen in KL

15 Oktober 2011

Palau Perhentian Kecil en Kuala Terengganu

09 Oktober 2011

Nationale Park

07 Oktober 2011

Zwemmen met olifanten

06 Oktober 2011

Laatste dag Kuala Lumpur
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 28568

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: