Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

01 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

A.s. maandag is het zover. Ik vlieg om 12.00 uur naar Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleïsië. De eerste paar dagen zal ik daar in ieder geval blijven. Daarna hoop ik naar het strand te gaan. Op 18 oktober zal ik verder reizen naar Nieuw-Zeeland. Ik begin daar in Auckland, alwaar ik ook de bronzen finale in het stadion mag gaan meemaken. De rest van mijn reis staat volledig open, alleen het einde is bekend, namelijk 29 december (met aankomst op 30 december). Ik hoop hier af en toe verslagen te plaatsen van wat ik zoal heb beleefd, maar doe geen beloftes.

• 01 Oktober 2011 - 16:16

Simone En Anton:

Lieve dochter,

We wensen je een hele goede reis toe, maar eerst komen we je maandag nog uitzwaaien

• 02 Oktober 2011 - 12:27

Ruth :

Ha Aline!
    Veel plezier in Kuala Lumpur, allereerst natuurlijk! En van de geweldig leuke stranden, lieve mensen.. Maleisië heeft ook een nederlandse geschiedenis, Malakka is aan te bevelen! Hoop dat je leuke mensen ontmoet! En GENIET!

Groetjes!

• 02 Oktober 2011 - 13:07

Stefan:

Een goede reis!

• 02 Oktober 2011 - 13:24

Dick&Marloes:

Hallo reislustige dame,
    Ook wij wensen je een heel goede reis met veel mooie en bijzondere ervaringen! Geniet ervan en kom heelhuids terug!
    Wij hopen dat het je lukt om verslag te doen (bij Mirjam was het ook zo leuk om haar te volgen en zo een beetje mee te mogen op reis)
    Groetjes van Dick&Marloes

• 02 Oktober 2011 - 13:26

Annelies De Wit:

Een hele goeie reis, we zullen je reis volgen. Veel plezier

• 02 Oktober 2011 - 16:15

Annelee:

Hee, heel veel plezier daar! Goede reis!
    Groet, Annelee

• 04 Oktober 2011 - 12:08

Nienke Westerbeek:

Geniet van alle ervaringen. Gaaf hoor. Ben heel benieuwd wat je allemaal tegenkomt...

• 06 Oktober 2011 - 13:26

Oma En Opa De Wit:

Fijn, Aline dat je goed ben overgekomen en al zoveel "kennissen" hebt ontmoet. Wel makkelijk als je daar zo vreemd bent. We genieten van je verslagen en hopen op een leuke feuilleton van je respectievelijke bezoeken en ontmoetingen.In onze gedachten en ons gebed denken we veel aan je. Wees voorzichtig meid!!