Aangekomen in KL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Aangekomen in KL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Aangekomen in KL

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

16 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Even kort. Vandaag na een lange busreis aangekomen in chinatown in KL. Fijn guesthouse met gratis internet. Overigens stopte de bus alleen in het zuiden langs de kant van de weg. Ik bleef maar zitten, want ik dachtdat we nog wel KL in zouden gaan naar een busstation. Mooi niet. 20min later in een kleiner stadje op de bus terug (wat nu natuurlijk ruim een uur duurde), maar toch gearriveerd. Trouwens, bedankt voor al jullie reacties. Ik lees ze graag, maar zal niet overal op reageren (is niet persoonlijk bedoeld).

P.s.: Ik ga Australie tegen Wales bekijken in de bronzen finale in Eden Park en de finale Nieuw-Zeeland tegen Frankrijk ergens in een cafe en heel hard hopen dat NZ wint. Wat eigenlijk wel goed moet komen want in de poulfase hebben ze al gewonnen van Frankrijk!

  • 16 Oktober 2011 - 18:08

    Josien:

    Hey Aline,

    Eindelijk heb ik je site gevonden (sorry). Tijd gaat zo hard. Leuk om al je verhalen te lezen en foto's te zien!
    Wouw, klinkt als een goede vakantie! Wat heerlijk die dagen en lekker lezen, kijken, leuke dingen doen. Wil ik ook!!!! Hoe bevalt het trouwens om op je zelf op pad te zijn? Mis je soms niet iemand om samen besluiten te maken oid? Ik hoor al wel dat je genoeg aanspraak hebt, dat is fijn.

    Geniet er nog maar lekker van en goede reis naar Australie!

    liefs Josien

  • 16 Oktober 2011 - 21:33

    Anton:

    Ha lieve dochter,

    Fijn om te horen dat je goed en wel en op tijd in Kuala Lumpur bent aangekomen. Uit je verslagen blijkt dat je al veel hebt meegemaakt en gezien. Fantastisch! Geniet ervan en voor dinsdag een goede vlucht naar Nieuw-Zeeland.

    Liefs,

    Paps

  • 17 Oktober 2011 - 02:31

    Aline:

    @Josien Uhm, Australie?? Maar ja soms mis ik wel even een bekend gezicht vooral om de dingen die ik meemaak met iemand anders mee te maken die ik daarna ook nog spreek. Maar ik weet ook dat ik dit allemaal dan waarschijnlijk niet had meegemaakt en veel minder mensen had gesproken. Dus uiteindelijk valt het reuze mee. Jij ook veel plezier bij al jouw bezigheden!

  • 17 Oktober 2011 - 14:22

    Karl:

    Op je profiel staat dat je nog steeds in Amsterdam zit en terugkomt over 1 dagen. Toch knap hoe je dan al die verhalen schrijft :-). Goed bezig, geniet ervan!

  • 17 Oktober 2011 - 15:21

    Dick&Marloes:

    Hai Aline,

    Wij werden getipt door de familie dat je toch al verslagen en foto's hebt geplaatst :-) Dat was een leuke verrassing dus meteen kijken en lezen! Natuurlijk helemaal top om te lezen en te zien hoe je daar aan het genieten bent.......hmmmm wij zijn gezond jaloers :-)
    Succes, veel plezier, geniet en tot het volgende verslag en foto's.
    Groetjes van Dick&Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Maleisië

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2011

Aangekomen in KL

15 Oktober 2011

Palau Perhentian Kecil en Kuala Terengganu

09 Oktober 2011

Nationale Park

07 Oktober 2011

Zwemmen met olifanten

06 Oktober 2011

Laatste dag Kuala Lumpur
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 28646

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: