Laatste dag Kuala Lumpur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Laatste dag Kuala Lumpur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Laatste dag Kuala Lumpur

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

06 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren al met al toch maar wat uitgeslapen. Eenmaal aangekomen bij de Petronas Towers blijkt dat ze de brug waar je op kunt aan het renoveren zijn, dus dat feestje ging helaas niet door. Wel kwam ik een koppel Nederlanders tegen uit het vliegtuig (die was ik de dag ervoor ook al tegen gekomen) die gaven als advies een heel leuk eetgebeuren redelijk bij mijn hostel in de buurt. 's Avonds heen gegaan en het was echt zalig. Enorm veel keuze en al met al maar 6 euro betaald. 's Middags op zoek gegaan naar het Nationaal Museum, maar niet echt kunnen vinden nog dus vandaag nog een poging. Ben wel in Bricklefield terecht gekomen (een soort Little India). Ondertussen eerste boek uitgelezen (Rendez vous). Nu weer terug bij het hostel waar ik had moeten slapen de afgelopen twee nachten (Tiara Guesthouse). En plan is om morgenochtend op tijd naar Temerloh te gaan. Vanuit daar schijnt het vrij lastig te zijn om met OV naar het olifantenreservaat te gaan. Dus dat wordt een taxi of auto huren (ligt eraan of ik het zelf een beetje kan vinden). En dan de dag erop of een dag later een stuk naar het noorden van waaruit ik naar het Nationale park kan. Ik weet niet hoe goed ik dan bij het internet kan.... Mijn foto's zijn te groot en kan ze dus niet zo makkelijk op de site plaatsen. Mail ze nu naar mijn vader en hoop dat hij ze erop kan zetten in kleiner formaat.

• 06 Oktober 2011 - 21:35

Alieke:

Aline!
    Ik had me nog niet geabonneerd op je weblog, dus nu heb ik zomaar je eerste schrijfsel best laat gelezen...
    Succes met reizen en geniet van elk mooi moment!