Laatste dag Kuala Lumpur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Laatste dag Kuala Lumpur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Laatste dag Kuala Lumpur

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

06 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren al met al toch maar wat uitgeslapen. Eenmaal aangekomen bij de Petronas Towers blijkt dat ze de brug waar je op kunt aan het renoveren zijn, dus dat feestje ging helaas niet door. Wel kwam ik een koppel Nederlanders tegen uit het vliegtuig (die was ik de dag ervoor ook al tegen gekomen) die gaven als advies een heel leuk eetgebeuren redelijk bij mijn hostel in de buurt. 's Avonds heen gegaan en het was echt zalig. Enorm veel keuze en al met al maar 6 euro betaald. 's Middags op zoek gegaan naar het Nationaal Museum, maar niet echt kunnen vinden nog dus vandaag nog een poging. Ben wel in Bricklefield terecht gekomen (een soort Little India). Ondertussen eerste boek uitgelezen (Rendez vous). Nu weer terug bij het hostel waar ik had moeten slapen de afgelopen twee nachten (Tiara Guesthouse). En plan is om morgenochtend op tijd naar Temerloh te gaan. Vanuit daar schijnt het vrij lastig te zijn om met OV naar het olifantenreservaat te gaan. Dus dat wordt een taxi of auto huren (ligt eraan of ik het zelf een beetje kan vinden). En dan de dag erop of een dag later een stuk naar het noorden van waaruit ik naar het Nationale park kan. Ik weet niet hoe goed ik dan bij het internet kan.... Mijn foto's zijn te groot en kan ze dus niet zo makkelijk op de site plaatsen. Mail ze nu naar mijn vader en hoop dat hij ze erop kan zetten in kleiner formaat.

  • 06 Oktober 2011 - 21:35

    Alieke:

    Aline!
    Ik had me nog niet geabonneerd op je weblog, dus nu heb ik zomaar je eerste schrijfsel best laat gelezen...
    Succes met reizen en geniet van elk mooi moment!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Maleisië

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2011

Aangekomen in KL

15 Oktober 2011

Palau Perhentian Kecil en Kuala Terengganu

09 Oktober 2011

Nationale Park

07 Oktober 2011

Zwemmen met olifanten

06 Oktober 2011

Laatste dag Kuala Lumpur
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 28571

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: