Veilig terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Veilig terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Veilig terug

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

02 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Voor wie het nog niet wist. Afgelopen vrijdag ben ik weer veilig aangekomen in Amsterdam. Na een dagje Zwolle weer terug gekeerd naar het mooie Amsterdam waar ik oud en nieuw heb gevierd. Het is een vreemde gewaarwording om weer op Nederlandse bodem te zijn en mijn verwachting is dat ik voorlopig nog wel even moet acclimatiseren. Maar ik vond het erg fijn om iedereen weer te zien en te spreken. Vanuit hier nog de beste wensen voor 2012 en er volgen nog een paar foto's, die hadden jullie immers nog tegoed van mij.

P.s.: Ik heb in mijn weblog vooral verteld waar ik was en wat ik deed. Voor echte ervaringen moet je mij toch echt spreken, want dat is in korte tijd moeilijk in tekst uit te drukken

  • 02 Januari 2012 - 20:52

    Nienke:

    Ha die Aline,

    fijn dat je weer terug bent. Enne... je bent duidelijk geen schrijver, want Ronald heeft mij tijdens zijn reizen heel wat brieven geschreven waarin hij precies kon vertellen hoe het rook, klonk, voelde en hoe hij het ervoer :-) Maar ja, iedereen zijn vak he?!
    Ik hoop dat je mooie herinneringen en goeie levenslessen overhoudt aan deze reis.

    Nienke

  • 07 Januari 2012 - 09:15

    Josien:

    Welkom terug!!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2012

Veilig terug

19 December 2011

Laatste bericht

15 December 2011

kort bericht

10 December 2011

Ten zuiden van Queenstown

01 December 2011

Wandeltochten
Aline

Actief sinds 09 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1108
Totaal aantal bezoekers 28573

Voorgaande reizen:

27 Juni 2017 - 29 Januari 2018

Suriname 2017

18 Oktober 2011 - 30 December 2011

Nieuw Zeeland

03 Oktober 2011 - 18 Oktober 2011

Maleisië

01 Augustus 2011 - 08 Augustus 2011

Parijs

Landen bezocht: