Veilig terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu Veilig terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

Veilig terug

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

02 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Voor wie het nog niet wist. Afgelopen vrijdag ben ik weer veilig aangekomen in Amsterdam. Na een dagje Zwolle weer terug gekeerd naar het mooie Amsterdam waar ik oud en nieuw heb gevierd. Het is een vreemde gewaarwording om weer op Nederlandse bodem te zijn en mijn verwachting is dat ik voorlopig nog wel even moet acclimatiseren. Maar ik vond het erg fijn om iedereen weer te zien en te spreken. Vanuit hier nog de beste wensen voor 2012 en er volgen nog een paar foto's, die hadden jullie immers nog tegoed van mij.

P.s.: Ik heb in mijn weblog vooral verteld waar ik was en wat ik deed. Voor echte ervaringen moet je mij toch echt spreken, want dat is in korte tijd moeilijk in tekst uit te drukken

• 02 Januari 2012 - 20:52

Nienke:

Ha die Aline,

fijn dat je weer terug bent. Enne... je bent duidelijk geen schrijver, want Ronald heeft mij tijdens zijn reizen heel wat brieven geschreven waarin hij precies kon vertellen hoe het rook, klonk, voelde en hoe hij het ervoer :-) Maar ja, iedereen zijn vak he?!
    Ik hoop dat je mooie herinneringen en goeie levenslessen overhoudt aan deze reis.

Nienke

• 07 Januari 2012 - 09:15