kort bericht - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu kort bericht - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Aline Kiewiet - WaarBenJij.nu

kort bericht

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

15 December 2011 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hier even een kort berichtje. Morgen ga ik terug naar het noorder eiland. Helaas, want het zuidereiland was fantastisch. Vandaag in Kaikoura, wat schitterend is, maar helaas zowaar een keer een regenachtige dag. Toch nog oke om te wandelen. Erg mooie kust hier. Het is hier nog steeds genieten.

Helaas vanuit Nederland slecht nieuws gekregen. Ik ben uit mijn studiepad gezet, omdat nog onvoldoende punten heb (ik mis 2 practica, waarvan 1 gewoon maar niet wordt afgetekend en de ander wil de examencommissie maar niets over laten weten). Ik meot in maart meeloten en dat betekent waarschijnlijk dat ik een half jaar moet wachten. Wat ik dan precies ga doen zie ik wel als ik terug ben. Maar dan weten jullie dat ook bij dezen.

• 15 December 2011 - 08:18

Wabe Bakker:

Dank je Aline dat wij zo met jou mogen "liften" op je reis. Geweldig mooie foto's die iets laten zien van de vele indruken die je in dit deel van de wereld opdoet.

Wat het slechte nieuws aangaat wil ik met een kaart hierop reageren en de vraag hierover te mediteren in combinatie met de tekst Filippenzen 4:13 (de kaart komt per mail)

• 15 December 2011 - 09:15

Alieke:

Joehoeoeoeoe, 2 weken!!!!

Vet balen van het bericht. Ik snap het nog niet helemaal, maar dat komt over een poosje wel goed denk ik...

Doe voorzichtig, geniet en denk niet te veel aan nederland en haar inwoners...!

• 16 December 2011 - 07:23

Simone:

Lieverd,

wat vervelend voor je! Raar ook om nu niet te weten wat je moet doen als je terug komt. Ik ben het met Alieke eens: zet het maar van je af en probeer de laatste weken nog te genieten! We kijken erg uit naar je terugkomst, dat wel! We missen je!
    Tot skypes :-) Liefs, mams

• 16 December 2011 - 09:06

Anneke:

Hoi Aline, ik lees net dat je over 14 dagen alweer terug komt naar Holland. Ik hoop dat je reis tot nu toe naar verwachting is verlopen, inclusief alle onverwachte verassingen. Mooie foto's heb je geplaatst, dit is vast maar een kleine greep uit het assortiment. Geniet nog even en een veilige reis back home!
    Groetjes, Anneke